יום שבת, 18 בדצמבר 2010

הכיף הכי גדול זה דווקא לתת מעצמך סתם ככה...

אז מה היה לנו שם?
ילדים, מבוגרים, ידוענים, הקונצננמאכערס ואפילו קליוסטרו היה....

האירוע המדובר, זה שהוזכר בהגיג הקודם אותו הקונצנמאכער, זאת אומרת אני, כתב היה אירוע ההשקה של תערוכת "שלח לי מלאך" אותו ערכה "עמותת מלאכי היום הולדת".

בכל אירוע, אפילו כזה יש צורך באטרקציות לאירועים, אחרי הכל אירוע בלי אטרקציה מתאימה אמממ...אולי עדיף לא לסיים את המשפט הזה...

אז כן, קפיטן לה-מוש וזשה משיגנע' לבשו את הבגדים, ארזו את המזוודות ויצאו לבדר את כל האורחים שבאו לאירוע.
האירוע היה חביב ביותר, היו הרבה ילדים, אני מניח שחלקם נעזרו פעם בשירותי העמותה או שלחילופין ההורים מתנדבים שם בצורה זו או אחרת, שנהנו מאוד לראות איך קפיטן לה-מוש המשוגע מוציא להם כדורי ספוג מהאוזניים ואיך זושה מוציא את הקלף שחתמו עליו מקופל מתוך הפה.

דווקא היה משהו מאוד מיוחד באוירה, זה היה הנר האחרון של חג החנוכה, ולמרות שכל האירוע התקיים בבלאגן וברעש של קניון עזריאלי היה ניתן דיי בקלות לבודד את קולות השמחה של הילדים שהתלהבו.
ובכן אומנם מדובר באירוע שסובב סביב שמחת הילדים אבל הקונצנאכערס להזכירכם מהווים דווקא אטרקציות לאירועים של מבוגרים. ולכן גם כן הייתה הזדמנות לשמח חלק מהמבוגרים שסה"כ תרמו מהזמן שלהם בשביל אותם ילדים שאין להם.

בנקודה זו אני רוצה להודות גם לרותי, מנהלת העמותה, שנתנה לנו את ההזדמנות לבוא ולתת מעצמנו דווקא בשביל אלה שאין להם. אין ספק שמדובר בכמות גדולה מאוד של ילדים ועל כך שמחים הקונצנמאכערס שהם יכלו לשמח גם את אלה שקשה להם.

אז מה, הקונצנמאכער אומר שכדאי ללכת ולראות את התערוכה (לא זוכר בדיוק מתי היא נגמרת), אני לא מספר לכם מה יש שם כי אני בטוח שהסקרנות תגרום לכם ללכת להסתכל בעצמכם ובתקווה לתרום ככל יכולתכם דווקא לאלה שאין להם ובאמת זקוקים לזה. אין ספק שיום הולדת אחד עושה שינוי מאוד גדול והעלות הכלכלית היא באמת משהו שרוב האנשים יכולים להרשות לעצמם.

גם לקפיטן לה-מוש היה מה להגיד על אותה הופעה רוצים לשמוע? פשוט לחצו כאן.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה