יום שישי, 8 באוקטובר 2010

הקונצנמאכער הלך לאודישן לפרסומת טלויזיה

אז אני יושב בבית, והטלפון מצלצל. בצד השני אני שומע: "שלום, אתה קוסם?".
בנימוס עניתי: "משתדל להיות".
הקול בצד השני אמר: "אנחנו מלהקים לפרסומת ומחפשים אנשים שיכולים לכתוב אס אמ אס ביד אחת וביד השניה לעשות משהו מגניב, נגיד לחתוך חבילת קלפים. אתה מסוגל?"
בעודי מחייך בוודאי שעניתי שכן. ואז נתנו לי יום ושעה וסגרו את הטלפון.

אז אני מגיע לאותו מקום ומגלה שתוך החדר יש מלא, אבל ממש מלא בדיוק 2 סוגים של אנשים.
מצד אחד של החדר היה ריכוז מאוד גדול של ילדים קטנים, כאלה שעוד לא עברו להם החצ'קונים, שכולם החזיקו מקלות תיפוף. אז אני מניח שהם מתופפים.
בצד השני קבוצה גדולה במיוחד של ילדות, מקסימום בנות 17, רובן לא ישראליות, בלבוש זנותי במיוחד (הבוקסר שלי יותר ארוך מהמכנסיים שלהם) עם כמויות עצומות של איפור.

ואני שואל את עצמי מה האטרקציות שיש כאן בדיוק, זה לא שחיפשו כאן אז אטרקציות לאירועים.
ואיך יכול להיות שחבורה של ילדים, פריקים למדיי, ועוד כמה קוסמים (4 סה"כ) נבחנים עם אותה חברות בנות לאותה פרסומת.
אנשים נכנסים ויוצאים בזה אחר זה (אז מה אם קבעו איתי לשעה 17:00 ועכשיו כבר 18:15), ואז מה אם פתאום באה איזה אחת עצבנית ועשתה מלא רעש על זה שהיא ובני חסותייה צריכים להיות בתור לפני כולם (ולמזלה אני לא מיהרתי אחרת היה לי מה להגיד נמרצות).

הגיע תורי ואני נכנס ועוד לפני שאני מבין מה קורה מתפרצת מישהי פנימה. בכל הבלאגן התברר שהיא ממהרת או משהו אבל בסופו של עניין יצא שהיא מתחילה את האודישן שלה ואני בפנים יכול לצפות.

אז המלהקת פונה אליה ואומרת: "מה איזה תחום את?" ואותה בחורה נחמדה עונה: "אני רקדנית" בגאווה גדולה, שזה בסדר אני מניח כי זה גם נחמד לפעמים להגיד שאני קוסם. ובכל אופן לא צריך להתבייש במה שעושים או במי שאנחנו.
התגובה של המלהקת היא זו שממש הצחיקה אותי כי מיד אחרי שנודע לה שהבחורה רקדנית היא בחרה להגיד לה: "מצויין! תקחי את המחבת וביד אחת תקפיצי חביתה וביד השניה תשלחי אס אמ אס"
בעודי מתפוצץ מצחוק, דבר שלא מנע מאותה רקדנית לבצע את המטלה, הגיע כבר תורי להיבחן.
מעניין זה לא היה אבל אם זה יסתדר אולי כולם יוכלו לראות אותי קצת בערוץ 2.

בכל אופן, הקונצנמאכערס מגבשים קבוצה של אנשים שגם רוצים לדעת איך מסובבים לכולם את הקופסא. אז כל מי שרוצה להיות קצת קונצנמאכער בעצמו שיבוא לקלפנים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה